Nur Syahira picture

Nur Syahira picture
Peace!No war!

Saturday, November 7, 2009

Assalamualaikum...
Baru sekarang aku dapat menulis balik.Sekejap...rasanya dah sebulan setengah aku tinggalkan blog ni.Huaa....

Nak tau tak kenapa aku menangis?Aku sedih sebab tak berjaya dapat 5A untuk peperiksaan akhir tahun.Cuma 4A saja....Ianya adalah lebih baik dari terus dapat 3A.Alhamdulillah.

Wei,
Tau tak makcik aku selamat lahirkan baby dekat Kuala Pilah.Tak silap aku minggu lepas.Baby boy.Aku tak berapa tengok sangat tapi,cutelah juga...

Rasanya tak sampai seminggu Mursyidah kawan dengan aku.Oh,apa silap aku sampai dia marah aku balik??Lantaklah ada aku kisah pasal tu?Nak mengamuk macam singa pun aku tak layan.Dia nak kawan tetiba nak marah pula...

Sampai dekat sini sajalah diary aku.Cukup setakat mana yang aku ingat.Wops...hampir aku lupa.Nak tau tak,aku hantar surat dekat Azfar.Dia nilah boyfriend Mursyidah tapi dah break up.Aku cuma minta biodata saja.Secret tau!

No comments:

Post a Comment