Nur Syahira picture

Nur Syahira picture
Peace!No war!

Saturday, February 5, 2011

HoooRRRaYYYYY!!!!!

Wei...pernah tak aku se'happy'ni?tak pernah...Pernah tak aku segila ni?tak pernah beb!Aku ada beberapa cerita yang menarik yang dah lama aku simpan.Semuanya berlaku tahun lepas.tak lebih dari 31 Dec.2010.

1.Aku berjaya dapat 5A!Whoa!!!!Happy ending aku buat setahun.Tak sia-sia usaha aku selama 6 tahun bersekolah dekat SK Subang.

2.Aku juga berjaya dan berhasil dapat mumtaz untuk PSRA.Well walaupun nyawa-nyawa ikan,aku ttetap bersyukur.daripada tak dapatkan...

3.Aku dapat adik baru.Comel...sebiji macam muka aku masa baby dulu.Cuma pipi dia tembam sikit.Sikit saja...

4.Aku akhirnya dapat laptop SENDIRI!!!Lepas ni tak payahlah aku menyusahkan orang sekeliling...

THAT'S ALL!Bye!!!

No comments:

Post a Comment