Nur Syahira picture

Nur Syahira picture
Peace!No war!

Wednesday, September 23, 2009

Balik kampung..


Assalammualaikum,
Eh,peliknya.Selalunya aku tulis hai, akum atau hello.Tapi hari ni,aku mulakan dengan assalammualaikum.Pelikan?Hahaha..Hari ni aku balik kampung, tu pasallah.Happy sangat,sangat.

Dekat kampung ni,macam ada yang tak lengkap.Walaupun aku dah biasa dengan perasaan ni tapi..faham-fahamlah sendiri.Perasaan ni macam tak nak berpisah dengan aku.Uwaa..aku rindukan aruah atuk Amin.Menyesal tak sudah!Aruah meninggal masa aku tahun 2.Dulu,masa dia ada, aku asyik larikan diri dari dia.Sekarang..You served it,Syahira.Atuk pergi selama-lamanya.Cuma takdir yang menentukan bila kita akan bertemu kembali, Al-fatihah.

Huk huk huk..
Korang nak tau tak,kampung ni special sangat (for me!),dekat sini semuanya ada.Kita boleh menghayati keindahan alam.Tak macam dekat bandar KL.Sesak amat!Udara pun tercemar.Try to tell me,best ke duduk KL? Aku taulah KL tu maju tapi hampir seluruh bandar tu penuh dengan hutan BATU! Betul tak?

Okeylah,Shasha dah mengamuk nak main laptop ni.Syira stop dulu.Sampai disini saja coretan syira.Boiii.

No comments:

Post a Comment