Nur Syahira picture

Nur Syahira picture
Peace!No war!

Wednesday, September 23, 2009

Selamat Hari Raya!


Hai...
Aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua umat islam di Malaysia, minta semua kesalahan yang aku lakukan selama ini dapat diampunkan.Ampun tuanku, beribu-ribu ampun..!

Ni aku nak cerita sikit pasal kawan aku sikit. Mursyidah tu tak habis-habis nak masam muka dengan aku.Bosan betul!Dini pula, alhamdulillah. Dia dah baik.Aku minta penjelasan dari dia kenapa selama ni asyik larikan diri.Dini jawab, dia penat layan semua orang.E..leh, macamlah ramai sangat kawan.Sorry!

Okeylah, ni dah berduyun-duyun nak main komputer.Syira stop dulu.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, maaf zahir dan batin :)..

1 comment:

  1. Hai Kak Syira,
    Ni Shasha. Kak syira nanti, bukalah lagi blog Shasha.Hantarlah Komen banyak-banyak...

    ReplyDelete