Nur Syahira picture

Nur Syahira picture
Peace!No war!

Saturday, September 5, 2009

sambung topic HAHA

Hello..
Aku nak sambung topic HAHA yesterday

Bila aku baca balik, I DON'T UNDERSTAND!Kalau orang lain baca lagi TAK FAHAM.Aku nak cerita baliklah.Can I?Eh ..Tak perlulah.Memenatkan saja.Tried to understand by yourself..

-3rd problems
Masalah ni berat gila.Ada ke patut diorang sisihkan aku,tak boleh bergaul dengan group diorang?Eh,try to remember back.Siapa yang letak nama RED APPLE?Bukan ke aku yang letak?
Bukan ke SYIRA yang letak? Lagi sekali aku nak cakap,baik pergi hospital check daya ingatan.
Ok,I admit my mistake.Aku ada tulis surat yang berbaur 'merampas' ):,Mursyidah terbaca and dia fikir yang aku tried to separate ANIS from her.And sejak tu,dia tak bagi aku befriend with ANIS until this day.Argh..ok,dalam hal ni aku bersalah teramat.SORRY!!!

-4th problems in 2009
Aku rasakan,kawan aku yang bernama DINI,dah lupa diri.Dulu,masa dia bergaduh with ANIS,she came to me and she begged to me to helped her.So,I helped her and now,masalah dah selesai,Anis dah ok with her,she left me alone!!!Dia juga pernah bagi surat ,"Syira cuba nak rampas Anis dari kitakan?Kita taulah Syira" I'm still remember what she said to me.Eh,dia ada insurans tak?Aku penat tolong dia,dia sanggup tuduh aku LIKE THAT!!! Dasar 'KACANG LUPAKAN KULIT'tak kenang budi.

Oklah,Syira dah tak ada cerita.Boiii!

No comments:

Post a Comment