Nur Syahira picture

Nur Syahira picture
Peace!No war!

Wednesday, September 16, 2009

soRRyyy!!

Akum,

SORRY,bro!Dini dah berubah banyak .Dia dah baik kembali, PINING KEPALA oooh.Mursyidah saja yang Gitu.Still macam TAIK dengan aku.He He He,sorry juga sebab cakap macam tu.Maklumlah,lagi...1,2,3..hah 4 hari nak raya mesti minta maaf.Dini,I'm so so sorry for saying that.Out of control.

Orait,
So many thing had happend sejak I leave this computer.Sedih,Happy,Pahit,Manis..ooh.Cannot remember.Apa pun I'll try untuk pulih kan keadaan ni balik.Seperti sedia kala.I wish so..Dengan bantuan Cikgu Rosmawaty,aku akan gunakan apa yang dia nasihatkan aku dalam surat yang dia bagi for selesaikan masalah yang tak sudah-sudah.Eh,zaman dah moden pun still guna suratkan?Aku hantar,dia balas.Jadilah..

Okeylah,dah banyak aku tulis.Eh,banyak ke??Sama sajalah.Orait,Boiii,LATER!!

No comments:

Post a Comment